Wednesday, December 21, 2011

x faham

salam....
baca title p0st aku 2 kan...fahm x???
mesti x faham kan..bab aku p0n tgh x faham nie....runsing nie...
pa lagi...msti la MASALAH lg!!!
mesti hampa p0n b0ring@ b0san kan...asyik masalah ja aku nie...
tp kal0 b0san... aku ase kat ujung atas penjuru kiri ka lappy @ PC hampa da button "X" kn???
s0...pa g klik n blah la....;)


ok...
nk cita direct @ indirect??
ermm..xbaek an bukak keburukn org laen kan...
ok...aku faham...tp buka kburukn aku ja la cm 2...hahah
tp da ka kburukn ak???MESTI LA ADA!!!;)


kena syahdu2 kit taw tyme hampa baca nie...
ikt irama lagu backgr0und....bawu FEEL...;)
aku dah x tw nk wat cm na lg....
mmg aku taw aku p0n da salah...
da waat org sakit aty jugak..
tp ntah...








KAWAN....
mmg bg aku sgt bermakna...tp bg aku jugak x semua kawan ley ada ngn kita tyme kita mmerlukn...
n xsemua ley jd kawan yg fahm kita dalam semua keadaan...
bila um0q aku dh cecah (18+2) tahun nie...aku makin kenal mcm2 ragam manusia...
mcam2 perangai...haih...nek kusut aku pikiaq..


kal0 x pikiaq xley...otak nie ayik nk s0h aku pikiaq...
YES...aku ngaku mmg da kawan yang sgt mmbantu kita dalam pelajaran...
kawan cm 2 mmg PEMURAH....
tp xsemestinya kawan 2 ley memahami kita sepenuhnya....


mcm p0st bef0re nie...aku dh ckp...aku bkn QUEEN,PRINCESS @ seumpamanya larh....
nk kena hampa jaga aty...perasaan....
bb aku p0n taw hampa p0n ada aty n perasaan..mcm aku....
tp ntah la....
mybe aku nie yg pelik...org x ley fahm aku k0t...
2 la yg sering aku pikiaq bila aku dalam keadaan gini...
sbb kadang2 bila aku bgun tid0 aku diam ja sepnjang ary....
s0 jgn la c0nsider aku tarik muka @ sentap ngn hampa...
mna la taw k0t2 aku mmpi ngeri ka,... mmpi sedih ka....mmpi kena paksa kawen ka...
s0...take note ye...
'DIAM AKU BUKAN BERERTI AKU SENTAP @ WATEVER LA KAN'


aku makin takut nk hadapi masa depan...ye la...tgk..skunk p0n dh bertimbun2 masalah...
tp...ASREA...XMAW MERUNGUT OKe!!
yakin yg DIA sentiasa memerhatikn kita...
DIA tahu apa yg kita pk kn...apa yg trlintas dhati kita...
sebab kita milik DIA sepenuhnya....


kepada kawan2 aku....aku kt sini nk mintak maaf sgt2.....mungkin kita sering bertelagah...
sering bermasalah...namun...
aku sentiasa anggap hampa kawan aku...
sbb 1 ja prinsip aku..
ONCE U B MY FREN, U WILL B MY FREN 4EVER,,,,,
xkira la kwan BAEK ka kwn C0M0L0T ka...(jgn pikiaq -ve)....kwn BESA ka....
as long as u all my frens....
aku bukan kawan hampa yg sempurna...yg BAEK....
tp mengerti la yg aku sentiasa CARE hampa....
wal0pun aku diam....aku mmbawa diri s0rang2...tp lam otk aku..lam aty aku...
aku ttp pikiaq...'sht ka hampa', 'mkn x lg hampa'.....mcm2 la....


terpulang la...nk kata aku plastik ka apa ka....aku taw t ada yg pikiaq..
lam bl0g ni ckp kemain lagi...tp...luaq...s0mb0nk gila nk mampuih....
it up 2 u...nk cya @ wat....
aku bukan yg jenis pandai memujuk,mnja2 depan hampa.....
YeS i KNOW DAT I'm EG0....
tp...selalunya...aku yg akan reveal n ckp pa masalah aku...hampa ada????
atleast aku taw n sedaq kekurangan aku kawan.....






oke la...aku harap...hampa semua maafkan aku....
aku sentiasa d0akn yg terbaek t0k hampa....








 
      "ALLAH TELAH KURNIA KAN 
RAMAI SAHABAT UNTUK MENEMANI AKU MENERUSKAN PERJUANGAN...
AKU AMAT BERSYUKUR....NAMUN DISETIAP PERSAHABATAN YG TERJALIN HARUS LAH ADA PERSEFAHAMAN ANTARA KITA...AGAR KITA MAMPU KEKALKN PERSAHABATAN KITA SAMPAI AKHIRAT..." amin..

No comments:

Post a Comment