Wednesday, December 28, 2011

weird

salam....


weird...pelik....mcm2 kn....
sbenaqnya..p0st nie bkn t0k mengutuk...or t0k mengata...
just tok bg pndapat yg x bpa bernas ni kn...(tp pndpat ttg true st0ry)


knpa manusia nie...suka ckp len wat len....
mula2 punya la depa k0ndem bagai..ttba depa wat benda yg depa k0ndem 2....
tp pernah x depa pikiaq benda yg depa k0ndem 2 menyakitkn aty org...
c0ntoh nya...
'aku x suka la benda 2 ..buruk...BUT atlast...dia yg beli n guna benda 2...'
huh.....like #$%@%^ la kn....hahahahahaha....


dh byk kli ak dgq st0ri nie....mmg ak taw btpa skit aty dgq ooo...
tp x penah amik p0rt p0nn...
just diam dan berbicara lam aty....
bak mak aku kta...
'biaq la kt depa....org cm 2 mmg dengki kdg2...'


slamtla x jd kt aku...means dekat kwn2 trdekat ak...
kal0 x mmg ak dh lari jauh2...mmg x la aku rapt ngn org gitu...
wt skit aty ja....hahaahha
kal0 spa yg bca p0st nie n trasa...i'm s00 s0ri....
hampa da bl0g msing2 kn...just tulis pa yg hampa ase...
dis my bl0g...
kal0 skit aty bca just klik X n blah....
hehehehe....


nie st0ri org yg cite kt aku...aku dgq p0n skit  aty....kal0 aku laui lg ++++ skit aty aku ase...
t0k sesapa sj n dri aku diri aku sendiri....
kal0 ye p0n x suka kt sesuatu benda...xsuka kt prangai ka....
just KEEP QUITE!!! x perlu nk p heb0h kt org ok...
bb benda 2 akn reflect blik kt kita...
n tyme 2 diri kita akn jd cm org yg pling b0d0h!!!..
dh kutuk bagai den like2 lak......hahahahaahah..
cm ngn pa ja agi kn...
renung2 kn....
mmg la dasar PELIK!!




salam....

No comments:

Post a Comment