Friday, December 16, 2011

read n feel it..;(

salam...
ih0pe dis de last p0st i write b0ut all dis things...
i hv 2 f0cus m0re t0 my m0re imp0rtant things....EXAM!!






i h0pe u read dis dear....
bukan aku mntak t0k ada prasaan ni trhadap mu...
dan x pernah aku halang perasaan nie hilang trhdap mu...
nmun...ia tetap n sentiasa kekal dlam aty nie...
pa kah mknanya???
aku meneka yg ia mksudnya LOVE....


tp...aku tahu...aku bukan layak disisi mu...
engkau selalu wat idup ku hepi...
selalu wtkn masalah ku mnjadi senang...
selalu mndengar setiap masalah ku...
sentiasa bersamku dikala ak memerlukn sese0rg...


tp skarang...x lg...
kau melarikn dri dari ku....
setiap ayt yg kau tuturkn berunsur sindiran.....
myb aku yg bersalah....
YES i'm.....


xpa la...ak mengerti....bukan aku pilihan mu...
namun segala kenangan kita bersama tetap aku akn ingt pai akhir hayat aku....
kau la insan yg byk mengajar aku tentang erti hidup...
wlp0n kita kenal tidak lma namun aku sgt bahagia bersama mu.....
kau harus tahu!!!..








awk....awk deserve better than me.....
sya d0akn awk bahagia...tiada dendam didlam aty sya utk awk....
andai mmg telah trtulis j0do kita di atas sna sya redha n trima awk seadanya....
namun sya hya se0rg wanita yg lemah....tiada daya t0k melakukn semua nie..
yg hya sya mmpu lakukn hnya BERDOA....;(




kita bertemu atas kehendak Ilahi...
kita berpisah jugak dengan kehendak Dia...
kita hya mmpu berserah kpada Nya..
sebab  HANYA DIA YG TAHU SEGALANYA....


amin..tq...(m.A)



No comments:

Post a Comment