Tuesday, December 27, 2011

just g0 away

salam...
dah ary ke 3 aku d0k kt umah....
nk update tp x sempat....huhuhuh
k0n0n nya nk study...bwak blik buku...tp....cm besa la...
dan dpt kunci qeta...bejaln tnpa arah tuju...;)


actually aku ase cukup la pai kt sini...
aku dh penat nk lalui dh....
kt p0st nie aku nk tujukn kt 2 pers0ns yg aku syg..
yg selama nie aku byk sakitkn aty depa....
bukan niat nk bukak cite kt semua..
tp sekadar nk luahkn....
bb bila aku luahkn kt depa berdua.....masing2 xpenah percaya....
yes i admit aku byk menipu depa...tp atleast letak la kepercayaan kt aku wal0pun sikit....


t0 Z.....
kita kenal mmg lama....yes i admit i syg u...
hubungan kita drestui....parents kita p0n dh knl each others....
but....sye slalu ingtkn awk...j0d0 pertemuan kt tgn ALLAH...
sye ngaku sye ade wat salah....
tp 2 dulu....
awk x abis2 mngungkit benda lma....
bila sye dh tau hakikat idup nie...bila ALLAH dh tunjuk kebenaran...sye tersedar....
kt mna kebenarannya....
kal0 awk SAYANG kn sye...awk xkn wat mcm 2 kt sye...;(
men0lak awk bukan demi org laen...
men0lak awk demi diri sye d msa depan......
tq awk....sebab jga sye,syngi sye slama nie.....
bila awk dh kte awk x knl sye smlam....awk kte slah n0 smlam....
u kn0w h0w hurt it is dear????????


to A...
awk hadir dikala aty sye tgh k0song...tgh trluka....
sye x berniat t0k 'mnyintai' awk...
namun 2 semua fitrah....
awk wat kn sye trseyum....
tp smpai 1 msa....sye wt awk trluka....
sye twu awk twu pa yg sye mksudkn....
tp 2 semua t0k dri awk.....t0k keselamatan awk....
hya sye je tawu betapa skitnya aty bila trpaksa lpskn awk.....
sye twu awk xpenah percya....
sye twu pa yg sya wat tyme 2......
namun bila sye mula sedar slah sye,awk dh pgi jauh.....
tp....hari demi ary...awk bgkn pelung...awk bgkn hrpan....
awk slalu kte awk anggp sye as a 'fren'
awk twu betapa skitnya aty sye.....
tp bila smlam sye ty awk awk syg sy x???
awk diam....n sye meneka awk msih ragu2.....
wt ape awk rgu2 kn.....
sye dh xm0 pksa2 awk....
org kal0 dh x suka...mcm2 alsan org 2 akn bg...


n t0day....
aku ase cukup...cukup t0k aku lalui semua nie...
t0 b0th of them...
aku lpas kn b0th of u....
aku tawu aku bukan la sesempurna mana.....
ada org laen yg lagi sempurna.....
bila awk dh jumpa org yg awk syg...jgn la sesekali awk wat pa yg awk wt kt sye 0k...
jga drinya t0l2....jdkn dirinya perempuan yg mulia di aty awk....






yes i'm hurt....
kuatkn hamba mu nie YA ALLAH....
insan yg sering melakukn d0sa


just g0 away fr0m me.....:(








slam..











to

No comments:

Post a Comment