Friday, December 16, 2011

my heart

salam...
nth mengapa 2 3 menjak nie aku trasa nk sgt menulis ttg CINTA
s0wi i ann0ying kn u ollz....
dis my pages s0 up t0 me larh!!;)
but nie la cra t0k ak lupakn sesuatu masalh....

aku akn trus bercerita sampai aku mndapat kekuatan n keyakinan t0k tempuh ary es0k...






yes....C0RRECT!! aku bkan la sempurna mna p0n...
xdak 1 manusia p0n yg sempurna....
namun...prasaan lam aty ku sentiasa bergetar...sentiasa ingin dicintai n disyangi...

NAMUN....


aku harus pasrah....mungkin ini yg tlah trtulis t0k aku.....
mungkin ini lah dugaan dari DIA trhadap ak sebagai hmbanya....
aku harus belajar redha....
CINTA  sesama insan msih mmpu dipupuk...
namun CINTA kepada ALLAH haruslah tetap kukuh aku sematkn dlam aty nie..
hingga jasadku ke liang lahad....



aku harus kuatkn semangt aku...t0k truskn perjalnan aku yg msih pnjang...
namun jika DIA hanya izinkn aku berhenti disini....
aku redha....aku terima...wal0pun aty ku sedih....
kerana DIA telah mengtur liku-liku perjalnan ku 
semenjak r0h ditiup dlm jsad ku sehingga r0h ku dicabut suatu ary nnti,...




YA ALLAH kuatkn hamba mu ini untuk menghabiskn sisa2 hidup dibumi mu ini...;(




amin....

No comments:

Post a Comment