Thursday, December 15, 2011

KHILAF

salam....
aku hanya manusia yang sering melakukn kesilapan...
yg sering alpa,khilaf di dunia semntara ini...
terlalu byk dugaan yg aku lalui...
dan melalaui dugaan itu la jgk aku terkandas...melakukn d0sa...
lalai...lalai dri ingt yg maha ESA...
kini, aku tersungkur sekali lagi....aku menitiskn air mata lagi...
masih ada kh ruang untuk aku di sisi NYA??
itu la yg sering bermain di kepala ku...


jgn berhenti berd0a krn ALLAH sentiasa berada bersama kita 

mengapa ak sering tersungkur tatkala dugaan yg menimpa???
kadang aku tidak mahu bangun semula...
tp...dengan izinNYA ak mendapat kekuatan untuk terus menempuh sekala dugaan...

benar seperti yg dikata kn...
setiap dugaan yg diberi oleh ALLAH itu sebenarnya ujian untuk menguji hambanya...
ALLAH yg memberi kesakitan tetapi ALLAH juga yg memberi penawarnya....
ALLAH yakin yg kita akan mmpu lalui setiap apa dugaan yg dia berikan...
kita sebagai hamba nya harus lah terima nya dan mncuba untuk lalui.....

salam....

No comments:

Post a Comment