Saturday, December 31, 2011

sElaMat taun bAwu

salam...


2011 JUST IN MY MIND F0REVER


SELAMAT TAHUN BARU!!!! 2012....










uuuuhuuuu...
finally msuk dh thun bwu,....
ok2...sbaq2 asrea...jgn suka sgt....

2011.....
thun yg byk mnguji kesabarn aku...
yg byk wat aku jtuhkn air mata....
yg byk aku lukakn aty org.....
yg byk jugak aty ku terluka.....

2011....
mengimbau kenagn aku dulu an...
dmna...ak stat mnjejaki alam DEGREE di UITM BANDARAYA MELAKA....
aku brjumpa kwn2 bwu dsini....
yg mcm2 prangai....
yg wt kn ak ngis...geram...maki...
namun...aku sedar,...2 la asam garam sbagai students...
s0 n0w aku tnggal lagi 2 tahun setengah lagi untuk tamatkan  pengajian aku dalam
DEGREE OF ACC0UNTANCY
d0akn aku ok kawan!!



sebahagian of my frens..

2011.....
thun yg byk mengajar aku ttg erti CINTA....
CINTA kpada family...
CINTA kpada teman...
CINTA kpada seorng yr bernama lelaki....
byk yg aku jatuh kn air mata ku demi cinta.....
byk yg aku jatuh n bgun semula....
byk jugak yg mengajr aku ttg kehidupan....
n x lepas jgk byk yg mngjar aku 
erti DOSA & PAHALA......


terlalu byk kenangan 2011 kepada aku....
wal0pon x byk gambar yg mmpu aku snap n keep...
namun lam otak,aty,fikiran....
sentiasa bermain2...n xakn sesekali aku mmpu delete....

n n0w aku dh jumpa new year...2012....
s0 ak akn simpan 2011 lam 1 f0lder yg cantik n keep it well...
aku skunk nk bukak folder bwu 2012....
h0pe spnjang thun nie aku mmpu lalui segala nya ngn tenang....
n stating with my final 4/1 nie......

t0000 all yg knl aku.....
aku mintak maaf dri ujung rmbut ke ujung kuku kaki hampa....
mmg aku ngku ak byk sgt wt slah..
n hmpa p0n wt slah gak...tp...x pa...aku dh maafkn hampa oke....
just t0k certain2 org ja yg mmg aku x ley nk lupa pa yg depa wat kt aku...
s0 tgu la taun2 depan ka aku maafkn ok...(gla blagak) hahahahah

s0....pa g....enj0y urs new year oke.....
tp...JAP.......even dh msuk taun bwu...even dh simpan rapi f0lder 2011 2...
segala experience atau erti kta laen PENGALAMAN 2 jdkn sebagai alat @ senjata tambahan t0k kita tempuh taun yg bawu nie...
siap sedia t0k mcm2 halangn n dugaan lg ok....;)

s0...mari la kita berd0a..
'YA ALLAH YA TUHAN KAMI...PERMUDAHKAN LAH PERJALANAN HIDUP KAMI...
PERMUDAHKN LAH JUA SEGALA KERJA2 KAMI..RAHMATILAH DAN BERKATILAH SEGALA PEKERJAAAN YG AKAN KAMI LAKUKAN'...amin....

WELC0ME!!!
salam...



No comments:

Post a Comment