Monday, December 19, 2011

LEtih!!! + saBar!!

salam...
YA ALLAH...
like siesly...LETIH 0k!!!;(
ha la....letih semua2...
bkn takat study ja...letih ngn kehidupan semasa...
buat pa semua x kena...
ye...
t00 my frens yg bca bl0g aku nie....
lupa nk bgtaw...yg aku dh DACTIVATE akaun FB aku....

reas0n???? ntah..mcm dh mls...aku de msa aku bukak la...
just tgk pape yg ptut ja..
skunk tgh da m00d nk update bl0g...haahaha...(mcm2 t0l kn ak ni)..

PENAT OKE!!!
ntah la npa idup nie xpenah nk senang kn.....bila senang kit ja..t da ja dugaan kt kita kn...
tp.......INGAT yg bila ALLAH uji kita 2 means Dia syg kn kita...bukan sj2 dia nk uji...
pada sesapa yg kata dia x penah da masalh 2....BE PREPARE ok...
ALLAH akn uji anda bila2 msa sj....bukan niat nk tkutkn..just PERINGATaN....

mmg aku akui aku letih sgt...pikir mcm2 msalah...kita x wt kata kita wat...
bila kita wat kta kita x wat(plik disitu)....hahah...a...xde la..benda yg bt0l kita dh ckp..
s0 try 2 accept pa yg kita ckp...jgn pai nk kena blas blik lak....
mmg susah...tp remember...SABAR HALF DRI IMAN rite????




aku kt bl0g nie bkan nk belak0n bagai jd baek or wat...
tp...aku cuba nk berubah....bila lg kita nk ubah dri kita an....
xkn nk tgu pai malaikat MAUT dtg nk trik nyawa bwu nk kta kt dia
'sat2 aku nk taubat lu'......xkn la k0t kn.....
s0...pa yg ak tulis kt bl0g aku yg berunsur keagamaan ni t0k diri aku sendiri gak....
t0k ingtkn aku...
bb aku ngaku aku dh jauh hanyut....(tp lam lautn kt malysia g la)..^_^
aku cuba nk berubah skunk...
nk byk dekatkn blik diri aku kt pencipta aku....ALLAH...
Insyaallah....d0akn aku ok kengkawan...
namun...aku perlukn kesabaran yg tgi...
ha la...bla da org bca ja p0st aku... t da yg ckp..
'ek eleh minah ni...sembang bb agama nk kencang ja tp wat gak d0sa'....
tp...cuba habaq mai kt aku....manusia mna kt bumi ni x dak d0sa??????

s0...xsalah kal0 kita nk cuba berubah...sejauh mna p0n kita jauh..sesat...salah..
there is 1 turning p0int...TAUBAT....
patah blik....tuhan 2 kn maha PENYAYANG!!!
syg mna p0n bf/gf hampa kt hampa....xkn sma ngn kasih syg ALLAH...;)


~amin~

                                                                                     

cinta kepada ALLAH yg perlu kita sematkn lam aty n jantung kita.;)
LUV U ALLAH!!!




jadi...aku harap...masih ada jalan yg cerah t0k aku lalui....
aku harap jugak...aku masih mmpu bertahan n BERSABAR ngn segala dugaan yg ALLAH kirimkn kpd aku....
kerna aku yakin..disebalik kesakitan 2 akn ada kemanisan di penghujung nya...
wal0p0n bukan di dunia kita rasai nya...INSYALLAH di SANA nnti ganjaran mnnti kita...
wallahualam....



amin...;)




No comments:

Post a Comment