Sunday, February 10, 2013

i'm back...

salam....
wah.....lama gila x update pape kt sini...hahahahaa
mmg teringin nk update tp bila bkk n nk type je mcm xdak mo0d...
n actually mmg xdak mo0d sgt p0n nk type..tp gagahkan diri jugak...
fuuuuhhhhh....fuhhhhhh...(habuk dh byk sgt...)hehehehe..

ok....there t000 muchh things that i want t0 write here..
but did n0t kn0w how to start...
hm....better aku asingkn part2 dia...(dah mcm byk sgt kn..)hahahah

FIRST- MY LIFE
terlalu byk benda yg jd dlam idup aku....
ary demi ary....masa berganti masa...
there are t000 much things happen...
kadang2 aku ase nk lari ja d0k jauh2...
aku xmaw berdepan dengan semua nie..tp aku sedaq semua nie la pengalaman idup..
yg harus dijadikan pengjaran...
tp kadang aku dh give up....ak dh xdak keyakinan nk start the new things...
penat..penat sgt....apap yg aku mmpu buat la ni..truskn idup seperti selalu...
teruskan and lalui 'kesan sampingan' dengn pa yg aku dh lakukn...

sec0nd-L0VE
these things lg la mcm nk pecah otk aku....
mcm2 jgk happen...yg restu yg x restu...
mcm2 la....aku p0n xtw npa aku kena get inv0lve dlm l0ve nie...
myb ni dh ketentuan...
mmg ALLAH dh kurniakn perasaan CINTA dalam aty setiap insan di muka bumi nie....
n sapa aku t0k menafikan perasaan 2....
ak hanya mmpu berserah dan berd0a..
tp aku terfikir msih diterimakah d0a aku??? ( t00 much d0sa..)

terlalu byk nk ak c0retkn disini...n InsyaAllah ak akn aktif blik t0k 
meluahkn disini...kelukaan kekesalan kekadang x mmpu diluahkan dgn kata2...
ia mmpu diluahkan melalui C0RETAN.....

as usual...ak bukan menagih simpati...tp ni luahan isi aty se0rang hamba n insan yg trlalu byk d0sa...
sapa nk baca,just g0 0n..if sapa nk kutuk...p0n just pr0ceed....
will be c0ntinue...
( i will share my experience s0 that all of u x lakukn mistake yg sama mcm mna yg aku lakukn..)

salam..

2 comments: