Sunday, January 22, 2012

i'm h0me

salam...
alhamdulilah.....aku dah pai umah dh...
means.....dh abish EXAM!!!
weeeeehaaaaa....finally abish jgk....xm0 epi sgt oke asrea....
result bl0m tentu....aku dh wat yg sebaek mungkin....
n n0w ak just mmpu berd0a.....pa p0n kputusan ak redha....

n...pe cer ak nk cer nie ek....
actually ak x selesa sgt blik umah ni...
de la msalah kit..
tp ak wat muka dek je la...wt muka tebal.....
insyaALLAH ak akn lalui semua ni ngn tenang....


b0ut me????
xde pa k0t....
b0ut my relationship....
i D0NT KN0W!!!...
just let it b je la.....
pa yg dia nk wat wat la....
u have ur 0wn desicion.....
aku p0n da gak aty prasaan....
nnn...aku kena yakin yg j0d0 2 kat tangan ALLAH....
aku brcinta bagai nk rak p0n kal0 bukan j0d0 aku,bukan jugak an...
s0 let it c0me by it self ya......

ok la...ak x tw nk cer pa dh....
k...salam...
ha...HEPI H0LIDAY OULS!!!!! ;)

No comments:

Post a Comment